Nemzeti Exportvédelmi Program

Cégünk a HEPA Magyarország Exportfejlesztési Ügynökség “Nemzetközi terjeszkedés támogatásához közösségi media megjelenések fejlesztése” projektjének keretein belül külpiacrajutási támogatásban részesült.

Weboldali tájékoztató banner

You would rather read this in english? Click here!

A szerződött támogatás összege: 13.662.000 HUF

A FATH Components Kft. jogelődjét 2005-ben alapította két magánszemély, majd 2007-től lett hivatalosan is a FATH csoport tagja, 2013. január 1-je óta pedig annak kelet-közép európai központja. Saját üzletkötőkkel rendelkezünk Csehországban, Lengyelországban, Romániában és Magyarországon, ezen országokra anyanyelvi ügyfélszolgálatot is biztosítunk. Kiemelt disztribútoraink vannak Szlovákiában, Szlovéniában, Bulgáriában és Macedóniában. Tervben van területi terjeszkedés további, pl. Balti országokban, valamint a Balkán régióban is.

A legnagyobb kihívást jelen pillanatban számunkra az jelenti, hogy a FATH csoport az elmúlt bő harminc évben kizárólag kötőelem-gyártóként szerepelt a nagyobb gyártók fejében. Az elmúlt pár év termékfejlesztései azonban ezen lényegesen túlmutatnak, ami megkíván egy teljes arculatváltást és egy ehhez kapcsolódó intenzív kommunikációt mind a meglévő, mind a leendő partnerekkel. A másik nehézség, hogy az új termékcsoportok egyúttal nagyban bővítik a FATH potenciális ügyfeleinek körét is, akiket a jelenlegi erőforrásainkkal nehezen, vagy szinte egyáltalán nem tudunk elérni.

A támogatással, ennek érdekében a Magyarországon már bevált közösségi média megjelenéseinket, kampányainkat kiterjesztjük a számunkra legfontosabb kelet-közép európai országokra is célirányosan, az adott ország nyelvén.

A közösségi média megjelenésünk export piacokra történő kiterjesztésétől azt várjuk, hogy versenyelőnyünk számottevően nőjön a meglévő versenytársakkal szemben egy olyan kommunikációs csatorna segítségével, mely nem csupán az értékesített termékek, hanem az ügyfélkör bővítését is segíti.

 

English version

Our company has received 13.662.000 HUF grant from HEPA Hungarian Export Development Agency as part of the project „Developing Social Media Activities to Boost International Expansion”.

Weboldali tájékoztató banner

 

FATH Components Kft was founded in 2005 by two Hungarian entrepreneurs, then it become the integrated part of the FATH Group in 2007. Since 1st January 2013 it is the Central Eastern European hub of the company group. We have our own internal and external native sales team in the Czech Republic, Poland, Romania and Hungary. Moreover, we have distributors in various CEE countries like Slovakia, Slovenia, Bulgaria, and Macedonia. We also plan to expand to the Baltics as well as to the Balkan.

The biggest challenge at the moment is our positioning on the market. However, the FATH Group have become a leader in the field of aluminium components manufacturing in the last 30 years, the recent product developments have broaden our product-range significantly. Nevertheless, we are still positioned as components manufacturers, which requires an urgent major rebranding and intensive communication with our current and potential customers too, not to mention the latter includes now a much wider range of companies than what we can reach with our current resources.

With the received support we will extend the scope of our social media management and marketing campaigns to the most important Central Eastern European countries too, by special targeting and native online communication.

As a result, we expect from the above project not only to enhance our current position but also to increase our visibility on the different markets too. Consequently, we can reach wider range of customers with wider range of products.